Ve středu se ve Slaném trénovalo na plné obrátky

Slaný – 12. června
Horké středeční odpoledne přilákalo na pravidelný tréninkový program do slánského depa celou řadu zájemců napříč plochodrážními kategoriemi. Po delší pauze zaviněné plánovaným operačním zákrokem byl přítomen Miroslav Rosůlek, který si jíž minulý trénink byl ověřit, jak to bez jeho přítomnosti probíhalo, a jak jsou na tom slánští adepti plochodrážního sportu, kterým se v průběhu dosavadní sezóny věnovali Aleš Altman s Davidem Filipovským za vydatné pomoci Bruna Belana.

 

Když se soudný člověk podívá na jejich výsledky, musí uznat, že si nevedou vůbec špatně.  Sluneční den náležitě vysušil slánský ovál, takže Tomáš Hejkal za volantem kropicího vozu měl plné ruce práce, aby netrpěliví nedočkavci mohli v klidu vyjet na dráhu.

Tréninkový proces se týkal Bruna Belana, který si dopoledne plnil své školní povinnosti, aby si odpoledne po boku Richarda Samka a Matouše Rysky si odkroužili svoji tréninkovou dávku. Daniel Halamka tvořil dvojici s Karlem Průšou, který se připravoval na přeborový závod do Březolup a tak logicky sedlal stroj kubatury 250 ccm.

Chybět samozřejmě nemohla nerozlučná dvojka Jakub Hejkal s Matějem Tůmou, kteří na dráhu vyjížděli společně s jediným mimoslánským jezdcem Jaroslavem Bartkem, všichni na strojích 125 ccm.

Tím výčet nekončí, se svým otcem přijel i Stanislav Kohout připravující se na juniorské mítinky ve flat tracku a konečně na malé dráze se učil i malý Nikolas Pergl, další adept z Talent Speedway Slaný, která jak je známo má svůj pravidelný tréninkový program každý pátek od sedmnácti hodin a vedoucí Aleš Altman rád všem poskytne případné informace.

 

Na divišovském ovále se bude skákat

Divišov – 14. června
Netradiční pohled na divišovský ovál s dvojicí minioválů uvnitř je již minulostí. Nejmenší trať zarůstá trávou, protože stopětadvacítkám chutná ta větší. Jenže také ona se změnila a příští neděli se na ní bude skákat. Důvodem je dvoudenní mistrovský flat track, který do středočeského městečka zavítá.

 

V sobotu se pojede na klasické trati, ale v neděli je na pořadu závod TT. Při něm se zatáčí také doprava a nyní v České republice premiérově přibudou také skoky. Ty jsou nyní na větším z větších oválů.

Minulý týden je neotestoval nikdo jiný než světový šampión Ervín Krajčovič. Je možné, že se budou ještě předělávat. Motocykly kategorie FT1 s nimi nemají problémy, avšak panují obavy, kterak si s nimi poradí těžší stroje FT Classics.

V Divišově se bude skákat | foto Václav Hromas