Eduard Krčmář zužitkoval beze zbytku druhou šanci, kterou mu ohlásily červené vlajky

Plzeň – 14. června
Jaroslav Hrubý toho pro plzeňský klub vykonal hodně. Speciální konexe musel evidentně získat i v nebíčku. Zatímco bouřky a neurvalé slejváky pustošily takřka celou zemi, druhému přeboru o memoriál zesnulého funkcionáře se až do večera deště vyhýbaly. Své pardubické vítězství zopakoval Eduard Krčmář, který se je před čtvrtečním pokračováním série na jeho domácím stadiónu na hrotu aktuální klasifikace bez ztráty květinky. Josef Franc skončil druhý a litoval pádu Václava Kvěcha v šesté jízdě. Červené vlajky v rukou traťových maršálů mu mávaly v ústrety, zrovna když vedl před slánským esem, jež vzápětí v repete vystřelilo dopředu jako raketa. V rozjezdu odstartoval Petr Chlupáč na Zdeňka Holuba, který v úvodní zatáčce druhého okruhu upadl. Sice se vrátil do sedla, avšak na dostižení svého klubového kolegy již pomýšlet nemohl. Doprovodné mistrovské stopětadvacítky se staly kořistí Vojtěcha Šachla, který se v závěru vyhnul rozjezdu s Matějem Frýzou.

Nejlepší trojice z přeboru: Josef Franc, Eduard Krčmář a Petr Chlupáč

Eduard Krčmář neříká ne druhé šanci

Vzhledem ke koronavirovým opatřením se všichni bdo borských boxů nevešli

Pršelo, pršelo, jen se lilo. Rádia na všech vlnových frekvencích přinášela informace o škodách napáchaných dešťovým náletem. Auta se po dálnici musela chvílemi plížit stejnou rychlostí jako v uzavřených obcích. A Karel Kadlec byl nervózní jako panna v máji. Neustále mu zvonil telefon a on donekonečna znovu a znovu opakoval, že v Plzni neprší.

A vskutku. Déšť byl sice permanentně na spadnutí, ale trať zůstávala stále suchá. Nebyl tedy sebemenší důvod, proč se začátkem závodu otálet. Než se dostaly ke slovu stopětadvacítky, bylo nutno vyřešit kvalifikační tajenku. Vedle Pavla Kuchaře byl dodatečně přímo nasazen Michal Baštecký, aby se konala jen jedna jediná jízda o dvě volná místa.

„Trošku to tahá za ruce, je to něco jiného než Kopřivnice a Březolupy,“ nechal se slyšet Jan Macek, sotva se vrátil do depa jako suverénní vítěz jediné kvalifikační rozjížďky. Spolu s Jakubem Valkovičem si zajistil postup. Vojtěch Zamazal a Jakub Exler, kteří dorazili na metu za ním, se podělili o dvojici míst náhradníků.

Jan Macek (bílá) vede v kvalifikaci před Vojtěchem Zamazalem (červená) a Jakubem Valkovičem (žlutá)

Hlavní závod posléze otevřel Petr Chlupáč, když rozjížďku s číslem jedna opanoval stylem start – cíl. Ondřej Smetana sice v tréninku zadřel svůj nejlepší motor, avšak ve druhé jízdě odstartoval na Eduarda Krčmáře. Slánský borec však nepřipustil porážku a již v prvním výjezdu kraloval. Na seznam vítězů v rychlém sledu posléze přibyli Josef Franc a Daniel Klíma.

Ani jeden z nich přitom před sebe nepustil nikoho byť na sebekratší okamžik. V rozjížďce s číslem pět se zdálo, že se v tomto ohledu bude historie opakovat. Daniel Klíma se ujal vedení a Petr Chlupáč ne a ne, aby jej překonal. Ve druhém kole se zdálo, že svého klubového kolegu ve druhém oblouku vskutku podjede. Přání ovšem stále zůstávalo otcem myšlenky.

Petr Chlupáč ale nezahodil flintu do žita a spodní stranou úvodního oblouku závěrečného okruhu Danielu Klímovi vskutku sebral vedoucí příčku. „V předposledním vinglu jsem se nechal vyvézt,“ posteskl si poražený z pražské dvojice. Petr Chlupáč se však se šesti body mohl hřát na absolutním hrotu aktuální klasifikace. Jeho výkon záhy vyrovnal Eduard Krčmář. Přitom druhým neporaženým se mohl stát Josef Franc.

Josef Franc (modrá) vede před Eduardem Krčmářem (žlutá)

Pražan, jemuž již sluší přídomek legendární, odstartoval do rozjížďky s číslem šest jako plochodrážní pánbůh. Eduard Krčmář udeřil vnějškem první zatáčky, vzápětí byl neméně ostrý z vnitřní strany výjezdu. Leč marnost nad marnost. Josef Franc neohroženě vedl až do třetího kola.


Václav Kvěch láteří nad svým pádem v šesté jízdě:

„Z toho pádu bych se posral. Myslel jsem, že tam dám těžší převod. Nebyl jsem rychlejší, jen jsem rychlejc‘ šel do nafukovaček.“


V repete šesté jízdy už vede Eduard Krčmář před Josefem Francem a Janem Mackem

V jeho první zatáčce upadl Václav Kvěch, který doposud držel poslední volný bod mimo náruč Václava Kvěcha. Rozsvítila se červená světla, praporkáři mávali vlajkami stejné barvy. Eduard Krčmář vytušil druhou šanci a díky raketovému startu opanoval repete se samozřejmostí absolutistického cara. V deváté jízdě stejným způsobem odvedl Petra Chlupáče a na konci třetí série neměl sobě rovného.

 

Když suverén, tak suverén

Martin Málek jezdí před Hynkem Štichauerem

Zbývající patnáctce nezbylo, než sbírat bod po bodu a doufat ve škobrtnutí slánského suveréna. Po dvanácti rozjížďkách měl těsně za sebou nejen Petra Chlupáče, nýbrž také Josefa France. Ten se ve dvanácté jízdě dostal do křížku s Danielem Klímou, který jej vyhnal v prvním výjezdu. Z jejich potyčky profitoval Ondřej Smetana, který po úvodní prohře s Eduardem Krčmářem nestačil dvakrát na Martina Málka.

Muselo se totiž opakovat vinou pádu Daniela Šilhána, který si při incidentu roztrhnul tvář, a březolupský rutinér měl pokaždé vrch nad Ondřejem Smetanou. Ale nyní, když se Josef Franc a Daniel Klíma prali, rozhodl se mít vrch. Zprvu se zdálo, že mu všechno vychází. Jenže Josef Franc není rozhodně zvyklý dívat se na soupeře zezadu.

Na zemi se ocitnul také Daniel Šilhán

Již ve druhé zatáčce podjel Daniela Klímu, aby v následujícím okruhu přišel skoro na stejném místě jen o pár metrů dál na řadu také vedoucí Ondřej Smetana. Druhý oblouk borské dráhy řekl své pádné slovo do vývoje závodu také ve třetím kole díky pádu Daniela Klímy. To byl Josef Franc ovšem již v posledním okruhu, takže Pavel Kubeš mohl přidělit technické body.


Daniel Klíma v odpovědi na otázku, zda si sanitku nespletl s taxíkem:

„Jo, chtěl jsem zkusit zavolat taxík, jestli mě někam nehoděj‘.“


Padlému Pražanovi se nic nestalo, avšak na pódium mohl zapomenout. Stejný osud potkal rovněž Zdeňka Holuba, jehož mrzel ztracený bod z desáté jízdy. Přitom v ní zprvu vedl. Ovšem v první zatáčce zezadu přilétl Hynek Štichauer a vítězství bylo jeho. Ke své škodě dnes již triumf neměl zopakovat.

Pavel Kuchař bohužel skončil v osmé jízdě

Osmá jízda byla konečnou stanicí pro Pavla Kuchaře. „Motor, urval se píst,“ odtušil komentář na téma, proč zastavil již v prvním kole. Ke slovu se dostali také oba náhradníci. Počet jejich příležitostí zvýšil ještě Michal Baštecký svým najetím do pásky jedenácté jízdy. Vojtěch Zamazal, jenž jej při restartu nahradil, však upadl v prvním výjezdu třetího okruhu. Nic zlého se mu naštěstí nestalo, ale až do konce závodu na ovál nevyjel.

 

Každý bod hraje klíčovou roli

Na startu rozjížďky s číslem třináct: zleva Petr Chlupáč, Jan Macek, Zdeněk Holub a Ondřej Smetana

Zdeněk Holub v bitvě o stupně vítězů nekapituloval. Skvělý start jej v rozjížďce s číslem třináct katapultoval do čela. Po něm se sápal také Petr Chlupáč. Dral se vpřed po vnější straně úvodní zatáčky, ovšem jeho starší klubový kolega jej ve výjezdu nesmiřitelně vyvezl na mantinel.

Petr Chlupáč jej proháněl až na cílovou metu, avšak musel zaknihovat svou druhou porážku dnešního odpoledne. Jak on, tak Zdeněk Holub prozatím disponovali deseti body. Ve čtrnáct jízdě se nejlepším startem prezentoval Václav Kvěch. Ovšem nejprve jej v první zatáčce objel Martin Málek. A prakticky současně Daniel Klíma, jenž v prvním výjezdu druhého okruhu podjel vedoucího březolupského závodníka.

Nikdo z nich však nemohl na poháry pro nejlepší tři pomýšlet ani náhodou. Z nebe padaly kapky, jako by byly zvědavé, kterak si Josef Franc dá do pořádku svůj nepovedený start v rozjížďce s číslem patnáct. Jejich favorit je evidentně uspokojil, protože déšť rychle ustal ještě ve svém zárodku.

Jakub Valkovič (červená) právě odstartoval na Filipa Hájka (žlutá) a Josefa France (bílá)

Stejně dlouhé trvání mělo vedení v podání Jakuba Valkoviče, jehož v prvním výjezdu předčil Filip Hájek. Josef Franc byl v patách svému pražskému parťákovi, ale s druhořadou rolí se nespokojil a sám se v nájezdu do třetího kola posunul do čela.

U svého jména měl jedenáct bodů, ovšem Eduard Krčmář opanoval šestnáctou jízdu a zůstal na čele aktuální klasifikace bez ztráty květinky i nadále. Po poslední přestávce Josef Franc odpověděl, jak nejlépe mohl. Přitom po vylétnutí pásky měl před sebou Petra Chlupáče.

Neváhal ani okamžik a velkorysým obloukem v první zatáčce prolítnul do čela. Se čtrnácti body mu nezbylo, než čekat, jak odpoví Eduard Krčmář. Ještě stačil roztlačit na ovál Jakuba Exlera, který v osmnácté jízdě narychlo spěchal na startovní rošt nahradit Michala Bašteckého. Ten pykal na najetí do pásky, ale svůj tým pořádně vyděsil Ondřej Smetana. Byl to právě on, kdo se po rozsvícení červených světel otočil na obrtlíku jako první a mířil k depu.

Eduard Krčmář se za soupeři jen ohlížel

Čekání Josefa France ukončila rozjížďka s číslem devatenáct. Nejlepší start v ní vystřihnul Zdeněk Holub, ovšem od první zatáčky se na leadera proměnil Eduard Krčmář. Sotva jej Petr Vaic pozdravil šachovnicovou vlajkou, stal se celkovým vítězem. Josef Franc se mohl těšit druhé příčce, Zdeněk Holub zase se chystat na rozjezd s Petrem Chlupáčem.


Petr Chlupáč prozrazuje svůj recept na úspěch v rozjezdu:

„Dal jsem všechno, co šlo, do startu. A ten jsem dal!“


Dodatkovou jízdu o bronz pojal Petr Chlupáč stylem suveréna. Rychle se ujal vedení a Zdeněk Holub jej spodní stranou první zatáčky nestihnul. Navíc ještě na začátku druhého kola upadl a do cíle dorazil jen pro cenný pocit jistoty, kdyby strýček příhoda něco nastrojil do vítězné cesty Petra Chlupáče.

 

Záležitost třech

Matěj Frýza (červená) odráží Vojtěcha Šachla (modrá)

Letošní přebory mají doprovod v podobě mistrovských závodů nižších kubatur. Minulý týden v Pardubicích odstartovaly dvěstěpadesátky, dnes přišla řada na stopětadvacítky. Jezdecké množiny obou soutěží se prolínají jen v postavách Vojtěcha Šachla a Adama Bednáře. Jaroslav Vaníček pojede s kolibříkem pouze na malých oválech. A tak volné místo ve startovní listině místo něho obsadil domácí nováček Antonín Pták.

Závod rozehrál nejlépe Vojtěch Šachl. Vpředu první jízdy sice původně byl Matěj Frýza. Jenže chabařovický závodník si nedopřál klidu, dokud se v nájezdu do druhého kola neprotáhnul úzkou skulinkou kolem mantinelu do čela. Adam Bednář odpověděl velkým sólem v rozjížďce s číslem dvě.


Adam Bednář vysvětluje svůj pád v rozjížďce s číslem třináct:

„Vynechala mi motorka. Jak jsem to nečekal, přetočil jsem se.“


Štěpán Ševčík (bílá) vede před Josefem Černým (červená) a Dominikem Hrbkem (žlutá)

V rozjížďce s číslem tři se smál ten třetí vzadu. Matěj Frýza se ujal vedení, když Vojtěch Šachl v první zatáčce stačil objet pouze Adama Bednáře. Pražský závodník neuspěl s odvetou spodní strany druhého oblouku, navíc ve druhém kole upadl. Vojtěch Šachl převzal vedení jen na chvíli. Matěj Frýza kontroval a vítězství si už nenechal vzít.

Čtvrtá jízda přinesla čtvrtého vítěze. Štěpán Ševčík měl však v závěru sekundovat boji velkých hráčů a premiérové stupně vítězů jej těsně minuly. Matěj Frýza stylem start cíl vykročil k vítězství v rozjížďce s číslem pět. Avšak hned vzápětí Vojtěch Šachl odvedl Adama Bednáře a v otázce skóre srovnal s Plzeňanem krok.

Vojtěch Šachl má za sebou Adama Bednáře a Štěpána Ševčíka

Jako střela pádil Vojtěch Šachl za triumfem rovněž v sedmé jízdě. A závěr byl jednoduchý. Buď vyhraje Matěj Frýza a pojede se rozjezd o vítězství. Nebo se prosadí Adam Bednář a pak závod skončí pořadí Vojtěch Šachl, Matěj Frýza a Adam Bednář.

Varianta B se ukázala jako správná. Matěj Frýza se sice usadil na špici rozjížďky s číslem osm. Nicméně Adam Bednář jej dokázal objet v první zatáčce druhého kola. Sám nemohl doskočit výše než na třetí stupínek, ale Plzeňana svým manévrem definitivně sestřelil z toho nejvyššího.

 

Hlasy z depa

Eduard Krčmář neztratil jediný bod

„Čekali jsme, že bude pršet,“ připustil Eduard Krčmář. „Odjelo se to celý. A paráda. Jsem rád, že se všechno osvědčuje, jak má. Měl jsem štěstí, že s Pepíkem byla opakovačka. Těžko říct, jestli pojedu všechny přebory. Záleží, jak se sezóna rozběhne.“

„Pěkný to bylo,“ nezastíral Josef Franc. „Těší mě, že je občas porazím. S Edou mě to mrzí, stává se to pro mě typický. Fílu jsem předjel, mám radost, trošku vzrůšo pro diváky. Chyběl tam jeden bod, byl jsem první, bylo to závodní. Ale přerušení jízdy, pro mě typický, jak říkám.“

Josef Franc (žlutá) v souboji s Petrem Chlupáčem (červená)

„Závody hezký,“ nechal se slyšet Petr Chlupáč. „Začalo to dobře, ale pak to šlo dolů. Bylo to těžší a těžší. Dráha byla proti mně. Musím žít s tím, co mám.“

„Spadnul jsem, nedá se nic dělat,“ rozhodil Zdeněk Holub rukama při připomínce na rozjezd o třetí místo. „Jo, škoda pár jízda, pár bodů. Nedá se nic dělat, jsou to závody.“

„Dobré, akorát mám hlavu jako střep z toho tlaku,“ připomínal Martin Málek předbouřkové počasí. „Škoda pár jízd, ale dobré. Naposledy jsem na tom seděl v Pardubicích, od té doby jsem se na motorku nedostal. Ještě jsem po zimě ztuhlý, ale má to zlepšující se tendenci. Chce to víc jezdit.“

Ondřej Smetana (bílá) v souboji s Jakubem Valkovičem

„Žádná sláva,“ nechal se slyšet Ondřej Smetana. „Já mám celý závody problém. Něco je špatně s motorkou, nejsem spokojenej‘. Nejezdí jako vždycky. Člověk je nervózní, co to udělá. Můj nejlepší motor se o tréninku zadřel.“

„Rozsek‘ jsem si tvář,“ komentoval Daniel Šilhán náplast na své tváři. „Je to dost rovný, nepůjde tam steh. A když bude, bude další jizva na holky. První jízdu se mi jelo dobře, pak jsem spadnul. Další jízdy byly o tisíc procent lepší, spravil jsem si chuť. Ve druhý jízdě jsem chytil kolej, bolí mě noha, vzal jsem to jako trénink, abych se rozjel a byl fit na Slaný.“

„Začátek skvělej,“ bilancoval Daniel Klíma. „Druhý jízdy je škoda, ale byla to pěkná jízda. Pak jsem zkoušel volat taxík, jestli mě někam nehoděj‘. (smích).“

Josef Franc viděl v šesté jízdě červenou vlajku, když vedl před Eduardem Krčmářem

Kvalifikace:

1. Jan Macek (Praha), 2. Jakub Valkovič (SK – Žarnovica), 3. Vojtěch Zamazal (Slaný), 4. Jakub Exler (Praha)

Poznámka: vzhledem k opatřením v boji s nákazou Covid 19 byl kvalifikační program zredukován na jednu jízdu a do hlavního závodu byli přímo dosazeni také Pavel Kuchař a Michal Baštecký, ačkoliv nebyli v první dvanáctce aktuálního pořadí

Ačkoliv se Zdeněk Holub po pádu v rozjezdu zvedl, Petra Chlupáče již nedohonil

Hlavní závod:

Memoriál Jaroslava Hrubého:  
1. Eduard Krčmář, Slaný 3 3 3 3 3 15
2. Josef Franc, Praha 3 2 3 3 3 14
3. Petr Chlupáč, Praha 3 3 2 2 2 12+3
4. Zdeněk Holub, Praha 2 3 2 3 2 12+2
5. Martin Málek, Březolupy 1 3 1 2 3 10
6. Ondřej Smetana, Praha 2 2 2 1 3 10
7. Daniel Klíma, Praha 3 2 X 3 1 9
8. Hynek Štichauer, Pardubice 2 1 3 2 1 9
9. Filip Hájek, Praha 1 1 0 2 2 6
10. Jan Macek, Praha E 1 3 0 1 5
11. Jakub Valkovič, SK – Žarnovica 1 1 0 1 2 5
12. Jaroslav Petrák, Pardubice 0 2 2 0 0 4
13. Václav Kvěch, Plzeň 1 X 1 1 1 4
14. Daniel Šilhán, Pardubice 2 X 1 0 0 3
15. Jakub Exler, Praha (res) 1 0 0 0 1
16. Michal Baštecký, Praha 0 0 T 1 T 1
17. Pavel Kuchař, Praha 0 E – – – 0
18. Vojtěch Zamazal, Slaný (res) X 0
Petr Chlupáč míří za třetím místem

Průběžné pořadí seriálu:

PCE PLZ TOT
3.6. 14.6
1. Eduard Krčmář, Slaný 15 15 30
2. Josef Franc, Praha 12 14 26
3. Petr Chlupáč, Praha 11 12 23
4. Ondřej Smetana, Praha 12 10 22
5. Zdeněk Holub, Praha 9 12 21
6. Martin Málek, Březolupy 11 10 21
7. Hynek Štichauer, Pardubice 10 9 19
8. Daniel Klíma, Praha 8 9 17
9. Filip Hájek, Praha 8 6 14
10. Jaroslav Petrák, Pardubice 5 4 9
11. Václav Kvěch, Plzeň 5 4 9
12. Daniel Šilhán, Pardubice 5 3 8
13. Jan Macek, Praha 5* 5
14. Jakub Valkovič, SK – Žarnovica 5* 5
15. Pavel Kuchař, Praha 4* 0 4
16. Martin Gavenda, Březolupy 3 3
17. Jakub Exler, Praha 1* 1* 2
18. Michal Baštecký, Praha 1* 1 2
19. Vojtěch Zamazal, Slaný 0* 0
20. Milan Dobiáš, Slaný INJ 0

Poznámka: prvních dvanáct má zajištěnou účast v dalším závodě bez kvalifikace; * účastník kvalifikace; INJ zraněn v tréninku

Nejlepší trojice stopětadvacítek: zleva Adam Bednář, Vojtěch Šachl a Matěj Frýza

MR 125 ccm:

1. Vojtěch Šachl, Divišov 3 2 3 3 11
2. Matěj Frýza, Plzeň 2 3 3 2 10
3. Adam Bednář, Praha 3 1 2 3 9
4. Štěpán Ševčík, Plzeň 2 3 1 1 7
5. Josef Černý, Plzeň 1 2 2 2 7
6. Domínik Hrbek, Pardubice 1 1 1 1 4
7. Antonín Pták, Plzeň 0 – 0 0 0 (los)
8. Oliver Schmid, Plzeň 0 0 0 E 0 (los)
Vojtěch Šachl jede před Adamem Bednářem a Štěpánem Ševčíkem

Foto: Mirek Horáček a Kiril Ianatchkov

Prvé preteky v Žarnovici budú už zakrátko v netradičnom termíne

Žarnovica – 14. júna
Slovenskí fanúšikovia plochej dráhy dlho očakávali správu o prvých tohtoročných pretekoch na žarnovickom ovále. Postupné uvoľňovanie obmedzujúcich opatrení, ktoré trvá už niekoľko týždňov, dovolilo aj v Speedway Clube Žarnovica myslieť na rozbehnutie plochodrážnej sezóny. A klub vôbec nečakal dlho.

 

Užitočné…

Jubilejní memoriál Ladislava Eliáše se bude konat první červencový den

Od 1. júla by malo vyjsť nariadenie hlavného hygienika SR o povolení organizovania podujatí s účasťou do 1000 ľudí. A práve na toto sa čakalo aj v Žarnovici. Hneď v ten deň, ako bude opatrenie platné, organizuje SC Žarnovica prvé preteky sezóny a pokračuje pretekmi aj na druhý deň. Ide netradične o termíny počas týždňa. Všetko má však svoju logiku.

Medzinárodné majstrovstvá Slovenska budú aj tento rok spojené s Memoriálom Ladislava Eliáša, ktorý si zapíše do histórie svoj 20. ročník. Preteky, ktoré každoročne privedú na štart zaujímavú konkurenciu jazdcov z množstva krajín, aj tentoraz otvoria žarnovickú sezónu. V stredu 1. júla uvidia fanúšikovia prvýkrát v roku 2020 súboje jazdcov na žarnovickom ovále.

Vzniknutá situácia okolo obmedzenia účastníkov podujatia, je jedným z dôvodov, prečo sa bude prvýkrát po dlhých rokoch aj v Žarnovici jazdiť cez týždeň. Keďže momentálne absentujú rôzne kultúrno-spoločenské a športové akcie, organizátori mali obavu, aby sa nestalo, že víkendové preteky by prilákali viac ako 1000 účastníkov a brány štadióna by sa museli pred nimi zavrieť a posielať sklamaných ľudí domov. Ide o paradox, s ktorým sa aj ostatní organizátori športových akcií budú stretať asi prvýkrát a dúfajme aj poslednýkrát v novodobej histórii.

 

…aj príjemné dôvody

Martin Vaculík bude obhajovat titul slovenského šampióna
Martin Vaculík bude obhajovat titul slovenského šampióna

Ďalším dôvodom je štart obhajcu slovenského titulu spred roka Martina Vaculíka. Martin má prakticky od 14. júna plne obsadené všetky víkendy najmä v Poľsku a to sa očakáva ešte jeho štart v Grand Prix a ďalších dôležitých pretekoch. Keďže sám prejavil záujem o štart v žarnovických pretekoch, bol ďalším dôvodom, prečo sa bude jazdiť cez týždeň.

Existuje ešte množstvo ďalších dôvodov, prečo prvé preteky absolvujeme v Žarnovici už v stredu 1.júla. Zaujímavosťou je určite fakt, že sa bude jazdiť dva dni. Vo štvrtok 2. júla sa na našej dráhe začne ligová súťaž, ktorej súčasťou je aj celok SC Žarnovica – 1.liga. Privítame tu súperov z Prahy, Pardubíc a Kopřivnice, podobne ako pred rokom.

Záverom treba dodať, že aby sa preteky v Žarnovici uskutočnili, vedenie SC Žarnovica muselo absolvovať jednania s rôznymi inštitúciami. Veľká vďaka tu patrí aj sponzorom, ktorých je oproti minulým sezónam menej, no predsa dokázali nájsť spôsob a formu ako pomôcť žarnovickej plochej dráhe. Veríme, že verní zostanú aj fanúšikovia a 1. a 2. júla budú svedkami skvelých pretekov.

Foto: Karel Herman a archív