Václav Milík jde na dračku

Česká Třebová – 27. února
Publikace Česká plochodrážní ročenka 2020 bude opět jiná. To je trend, který provází tradiční knížečku z produkce vydavatelství Antonín Škach – Angličtina v České Třebové již od jara 2005. A to i přesto, že titulní strana obálky klasicky patří úřadujícímu mistru republiky. Václav Milík se na ni vrací po dvou letech úřadování Josefa France. Přináší s sebou červenožlutou kombinaci v duchu svých barev, vybral si snímek z březolupského finále, jež objektivem svého Nikonu zvěčnil Karel Herman. A dnes má také jistotu, že s ním na jedné stránce v barevné části brožurky bude zubr!

 

Nikoliv skutečný přežvýkavec, který byl v Evropě vyhuben již na počátku dvacátého století, ale jeho stylizovaná podobizna, kterou Alan Zubr používá jako logo své autoškoly. Ta je svým způsobem výjimečná, jelikož jako jediná užívá pro výcvik a zdokonalování motorkářů legendární stroje Harley Davidson Iron 883.

Od svých prvních závodních krůčků roku 2008 se mezi legendy propracoval také Václav Milík. Ale oba muže spojuje i něco víc než sláva ve svém oboru. Zasvěcení již dobře vědí, že český šampión užívá spojky LZ trading, jež právě Alan Zubr vyvíjí.

„Na letošní rok nemá Vašek nic nového,“ říká Alan Zubr. „Dohodli jsme se, že začne tím, s čím loni skončil. Já mám něco připraveného, co už loni odzkoušeli jiní a reakce byla pozitivní. Tak jsem to lehce upravil dle toho, co jezdí Venca, a uvidíme.“

 


Tento snímek bude zdobit titulní stranu připravované publikace Česká plochodrážní ročenka 2020, ale jakou fotku bude mít Václav Milík uvnitř, zjistíte až při listování knížkou v dubnu
Tento snímek bude zdobit titulní stranu připravované publikace Česká plochodrážní ročenka 2020, ale jakou fotku bude mít Václav Milík uvnitř, zjistíte až při listování knížkou v dubnu

Spojení skvělé akční fotografie Václava Milíka a inzerátu Alana Zubra na jediné stránce v barevné části publikace Česká plochodrážní ročenka 2020 má tudíž stejně neotřesitelnou logiku jako aritmetické zákony.

Dalších závodníků je spousta. A chcete-li své logo spojit s nimi také v připravované publikaci, není nic snazšího, než si dohodnout reklamu. Letošní sezóna má mírné zpoždění, takže vám podobná myšlenka může vrtat hlavou ještě cirka dva týdny.

Bližší informace jsou k mání na redakčním e-mailu vydavatelstvi@speedwayA-Z.cz či telefonu 604 534 551.


Foto: Karel Herman