Prokletí pardubického deště stále pokračuje

Pardubice – 13. dubna
Po přerušeném juniorském test matchi a následně i českém přeboru se první letošní závod v pardubickém Svítkově nepojede ani zítra. Dráha je obtížně sjízdná, po dopadu bezpočtu dešťových kapek nekonzistentní a hrozící tvorbou hlubokých kolejí. Ke všemu meteorologové vyhrožují dalšími srážkami na dnešek i zítřek. S ohledem na bezpečnost závodníků proto pardubičtí pořadatelé dnes krátce po osmé zítřejší závod evropské dlouhodrážní série veteránů zrušili, přičemž hledají náhradní termín, jenž chtějí oznámit v blízkém časovém horizontu.

Zítra se ve Svítkově závodit nebude
Zítra se ve Svítkově závodit nebude

Foto: Lenka Rejdová

2 komentáře u „Prokletí pardubického deště stále pokračuje“

  1. To je další problém ploché dráhy, počasí – déšť. Kolik závodů už déšť spláchl. Někdy se kamsi dál od bydliště vypravím za závodem a až tam se dozvím že se nejede, nebo se závod po pár jízdách zruší. NAVRHUJI, ŽE BY NA TĚCHTO STRÁNKÁCH BYLO SPUŠTĚNO JAKÉSI NÁVĚSTÍ U KAŽDÉHO ZÁVODU, JAK TO POŘADATEL VIDÍ, ŽE SE ZÁVOD USKUTEČNÍ. TŘEBA ZELENÁ, ZÁVOD NENÍ OHROŽEN, ŽLUTÁ ZÁVOD V OHROŽENÍ, ČERVENÁ ZÁVOD ZRUŠEN. STAČILA BY JEN NĚJAKÁ TABULKA SE SEZNAMEM ZÁVODŮ NA NEJBLIŽŠÍCH 14 DNÍ A U KAŽDÉHO BY SVÍTIL NĚJAKÝ TERČÍK, AKTUALIZOVANÁ DLE ĚJAKÝCH JASNÝCH PRAVIDEL. TŘEBA TÝDEN PŘED ZÁVODEM CO 24 HODIN, VŽDY V 9.00 H. V DEN ZÁVODU, TŘEBA CO 2 HODINY. TO SI TEĎ JEN VYMÝŠLÍM.

    1. Milý pane, od té doby, kdy jsem se v srpnu roku 1990 vrátil z vojny, jsem u nás neviděl jen opravdu zlomeček uspořádaných závodů. Víte, kolikrát se mi stalo, že závod uplaval? Tuhle jsem se o tom bavil s Pavlem Ondrašíkem, když jsme pracovali na článku o jeho juniorském titulu z roku 1996. Do Divišova se tehdy jelo třikrát a to pokaždé nic nenasvědčovalo, že závod spláchne déšť. Na druhou stranu, co třeba loňské Chabařovice s Hurychovým memoriálem? Dopoledne sluníčko, pak jim černé bouřkové mraky doslova lízaly střechu depa a nakonec jsme viděli závod jako bejk!

      Přitom by paní Šifaldová měnila barvy na Vámi navrhovaném semaforu se stejnou frekvencí jako na oddílových návěstidlech vytížené železniční trati ve špičce. V poslední době přistupují pořadatelé k rušení závodu odpovědně a je spíše praxe rušit podniky s dostatečným předstihem, pakliže může být situace vážná – jako v případě dnešního ELVS.

      A že prostě přijedete na závody, které se přece jen zruší, to prostě k ploché dráze patří. Není to přece halový sport. Zaplaťpánbůh.

Komentáře nejsou povoleny.