Druhá patnáctka ve dvou dnech dala Václavu Milíkovi více zabrat!

Hugo táhnul Bečvu. Všichni šotouši měli pré a na pardubickém hlavním nádraží se jich sešla slušná hrstka. V pohotovosti byli i spotteři kvůli sedmnáctkám ve vzduchu. Přeloženo do češtiny, na EuroCity ze Žiliny do Prahy byla nasazena lokomotiva řady 350 v původním nátěru, označením ES 499.0002 z první půle sedmdesátých let a přezdívkou nepříliš užívaného mužského jména, což nenechalo v klidu fotografy snímající železnici. A nad pardubickým letištěm cvičily zahraniční posádky s vrtulníkem Mi-17, modernizovanou verzí původního ruského stroje Mi-8, který se zase snažili zachytit milovníci letectví. Každopádně oběma skupinám fotičů byla plochá dráha kdesi, až je s podivem, kam se po devadesátém propadl zájem široké veřejnosti o motoristický sport. Přitom druhé finále šampionátu republiky ve Svítkově minulou středu neskrblilo překvapeními, ani dramatickými momenty. A jak se přesvědčíte v původní reportáži magazínu speedwayA-Z, ani Václav Milík neměl cestu za dalším triumfem vystlanou růžemi.

http://www.speedwaya-z.cz/?p=15979

9
Josef Franc, Václav Milík a Matěj Kůs stáli na svítkovském pódiu

Napsat komentář