Mšeno řeší nájemní smlouvu a rekonstrukci dráhy

Mšeno – 29. dubna
Václav Milík se v úterý večer na pražské Markétě ujal vedení v průběžné klasifikaci mistrovství republiky jednotlivců s náskokem dvou na Josefa France a třech na Hynka Štichauera. Na pokračování boje o nejstarší domácí motoristický titul si budeme muset počkat až do podzimu. Nicméně ohledně druhého finále ve Mšeně byly přece jen otazníky, vždyť středočeský klub dokonce rezignoval na pořádání tradičního prvomájového závodu. Komuniké středočeského klubu však dává odpovědi.

 

Oficiální komuniké Grepl PDK Mšeno:

V současné době dolaďujeme ve spolupráci s SK Mšeno podobu nájemní smlouvy na následujících deset let. Následně je pak před námi stále velmi složitý úkol, kterým je rekonstrukce dráhy.

Dráha již nemá potřebnou licenci a ovál vyžaduje rozsáhlou rekonstrukci. Předběžná kalkulace nákladů spojených s uvedením povrchu dráhy do vyhovujícího stavu je zhruba 500 000 korun. Další nutné investice poté musí směřovat do pevných mantinelů kolem dráhy a signalizačních světel, kde se pohybujeme v nákladech kolem dalších 200 000 Kč.

V sumě tedy musíme jen pro nutné investice sehnat částku zhruba 700 000 Kč a to vše za předpokladu, že budeme projekt realizovat svépomocí. Jedná se o velmi vysokou částku, kterou není v dnešní době snadné získat. Snažíme se, aby byla pauza bez závodů pokud možno co nejkratší, nicméně jde o běh na dlouhou trať.

Ve Mšeně se snaží, aby se brána jejich stadiónu opět otevřela
Ve Mšeně se snaží, aby se brána jejich stadiónu opět otevřela

Foto: Mirek Horáček

1 komentář u „Mšeno řeší nájemní smlouvu a rekonstrukci dráhy“

  1. Jsem rád, že konečně zaznělo jasné vysvětlení, proč se ve Mšenu nejezdí a jaký mají plány. Přeji ať se jim potřebný finanční obnos podaří co nejdříve sehnat. Možná by byl na speedwaya-z zajímavý nějaký článek k povrchům a složením drah s machry, kteří se o to v klubech starají. Je to asi alchymie. Já jsem měl vždy naivní představu, že se nasype škvára a rozhrne a je to. V začátcích se prý jezdilo na asfaltu na který se nasypal nějaký sypký materiál, pak se tyto dráhy prý z bezpečnostních důvodů zakázaly a tím skončily (Břeclav ?).

Komentáře nejsou povoleny.